Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Eylül 2012 Pazar

Amigurumi Tavşan

 

Uzun ama cok guzel bir aradan sonra yeniden herkese merhabaaa:) Siz izleyenlerim neler yaptiniz bilmiyorum ama ben bu son iki haftaya cok guzel anilar sigdirdim:) Guzel bir supriz yapip, ailemi sevdiklerimi ziyaret edip geri geldim. Bu guzel moralle ins bloguma devam etneye basliyorum.


Bu sevimli tavsan benim bu gune kadar yaptigim ve en cok begendigim modellerden. Eee sirinligi minik yegenim tarafindan da tasdik edilince icim rahat bir sekilde bunu sizlerle paylasiyorum:) Modelim siz de hatirladiysaniz Garibcenin hediyesi olan tavsandan. Kucuk bir cocugun rahatca oynamasi icin bazi degisiklikler yapinca ortaya da bu sevimli sey cikti:)


Bu arada donusumde fark ettim ki sevgili izleyenlerimin sayisi bir hayli artmis:) Destekleriniz ve guzel yorumlariniz icin hepinize cok tesekkurler. Yaptiklarimi sizlerle paylasmak ve guzel yorumlar almak beni cok mutlu ediyor.
Hepinize ailenizle, sevdiklerinizle gecireceginiz mutluluk dolu bir pazar diliyorum:)
Sevgiler...