Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Diş hediği Cake Popları Tarifi



Hatirlarsaniz bu sevimli cake poplari bir sure once yayinlamistim ve sizden cok guzel yorumlar almistim. Bazi yorumlarda bu cake poplarin nasil yapildigini soranlar olmustu ve bende ileride bunlari nasil yaptigimi sizlerle paylasacagimi yazmistim. Ramazan'in girmesiyle cake pop yapimindan iyice uzaklastigim icin ve sizleri de daha fazla bekletmek istemedigim icin bu sevimli seylerin nasil yapildigini ogrendigim web sayfasini sizlerle paylasmak istedim.

http://pintsizedbaker.blogspot.com/2012/05/how-to-make-teeth-cake-pops.html

Bu blog resimleriyle bunlarin nasil yapildigini cok cok guzel anlatmis. Bu blogda dis kokleri icin candy melt kullanilmis. Ben kendi versiyonumda ise bademleri uzunlamasina dorde bolerek onlari koymustum ve bu ekstra bir citirlik vermisti  poplarima.

Umarim bu blog isinize yarar. Sorunuz olursa yorum yazmaniz yeterli.

Hepinize kolay gelsin:):)