Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Cupcake Cake Pop'lar






Cake poplara devam... Bu sefer sekil olarak cupcake yapmak istedim. Iste adim adim bu tadimlik tatlilarin yapilisi:


Ayni cake pop'larda oldugu gibi kek toplarini ceviz buyuklugunde yuvarlayin. Ben bu sefer ahududu receli kullanarak cikolatali kekimi yogurdum ve sekil verdim.


Cupcake tepsinize (mini boy) kek kagitlarini yerlestirdikten sonra her bir kek kagidina bir tatli kasigindan biraz daha az erimis cikolata koyun ve kasik yardimiyla cikolatayi kagidin ust kismina dogru yayin.


Kek toplarinizi kek kagidinin icine yerlestirin.


Parmaklarinizla bastirarak kek toplarinin ustunu biraz duzledikten sonra kalibinizi buzdolabina koyarak cikolatalarin donmasini bekleyin.


Cikolatalar donunca yavasca cikolatayi saran kek kagitlarini cikolatadan ayirin ve hemen istediginiz renk candy melt'e cupcake'lerinizin ust kismini batirin. Ben bu sefer mor renkli candy melt kullandim. Candy melt'im donmadan mini cupcakelerimin  hemen ortasina kirmizi renkli bonibonlari yerlestirip pasta susu serptim. Turkiyedekiler bu islem icin beyaz glazur cake icing'e gida boyasi katip istedikleri rengi kullanabilirler.


Bu nefis tatliyi tabiki cayla  sevdiklerinize soguk ikram edin:) Simdiden afiyet olsun.