Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Mayıs 2012 Salı

Mimlenmiş'im:)


Sevgili arkadasim sagolsun dusunmus Versatile Blogger Odulu ile mimlemis beni. Yapmam gerekenler:


1- 11 arkadaşıma benim de bu odulu vermem gerekiyormuş.
2- Bloglarına gidip bu haberi blog sahiplerine haber vermem gerekiyormuş.
3-Bu odulun resmini eklemem gerekiyormus.
4- Kendim ile ilgili de 7 gerçegi paylasmam gerekiyormus.
Iste kendimle ilgili 7 gercek:
1- Daha dort ay oncesine kadar "hayatim okumakla, sinavlara girmekle gecti" diyen bir insandim. Cok sukur master'imi da aldim ve bir mola vermeye karar verdim. Bu sure zarfinda da yeni seyler, tatlar deneyip bu yaptiklarimi sizlerle paylasmak istedim. Elifegulistan bu vesileyle cikti ortaya. Tevfik Allah'tan...

2- Mutfakta zaman gecirmesini seven ozellikle tatli, pasta yapmasini bir nevi terapi gibi goren bir insanim. 8 yaslarinda ilk yaptigim tatliyi kendim uydurmus olup potibor biskuvilerini sutle islatip sekerle karistirip bir kaliba koyduktan sonra buzlukta dondurup keserek buyuk bir zevkle yedigimi hatirliyorum. Hatta bu enfes tatliyi:) bir keresinde abimin benden gizlice yiyip ona cok sinirlendigimi de hatirliyorum:).
3- Yaz ile kışı iki dakika icinde yasayabilen bir insanim. Esime "This is the best day ever" dedikten bir dakika sonra buyuk huzunlere daldigim cok olmustur. Bu huyumu degistirmek icin calismam gerektigini dusunuyorum:(

4- Uc sene esimle beraber bahce yapmisligimiz vardir ve bu ugurda ne engelleri bertaraf ettik:) :( Sonunda da ne mahsuller aldik ama:) Taze taze domatesler, salataliklar, biberler... Hepsini yiyemedik hatta konserve yapip kisin kullandik. Imkani olan herkese tavsiye ederim.

5- Maceraperest bir insan hic degilim buna ragmen esimin destegi ve tesvikiyle cokca gezmis bir insanim. Kanada, Hawaii, Italya, Isvicre gezmis oldugum bazi yerler arasinda. Bu gezdigim yerlerden en cok Kanada tarafindaki Niagara selalesi ve tabi ki Hawaii'nin durulugu ve guzelligi etkiledi beni. Imkan olsa da gene gitsek:)

6- Kendimi bildim bileli yon ve yer bulma problemi olan bir insanim. Bir yere biriyle kirk gere gitsem kirk birincide acaba oraya nasil gitmistik diyen bir insanim. Esim ise tam bir GPS:) Eee bir seylerin dengelenmesi gerekiyor heralde.

7-Filim ve televizyon seyretmesini maalesef cokca seven bir insanim:( Bu konuda kendime bu aralar kisitlama getirdim cok sukur ise de yariyor:) Dizi olarak sadece Seksenler'i seyrediyorum. Beni hem cok duygulandiran hem de gulduren bir dizi. Filmlerden ise "Cast Away", "Less Miserables", "Shrek", "Babam ve Oglum" ve son zamanlarda "Inception" aklima gelen ve en cok begendigim filmlerden.

Gerceklerinizi sabirsizlikla bekliyorum:)...