Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Kakaolu Ahududu Soslu Pasta



Uzun zamanladir sizlerle tarif paylasamadim:(   Kahvaltiya gelen arkadaslarimi bahane ederek bu pastayi yaptim ve gercekten de guzel yorumlar aldim. Kakao ve ahududu birlesimini her zaman sevmisimdir. Bu pasta da bunun guzel bir ornegi sanirim. Umarim sizler de begenirsiniz:)



Malzemeler (Keki):


2 yumurta
2 turk fincani seker
Yarim su bard. sut
Yarim su bard. sivi yag
1 su bard + 1 yemek kas. un
Kabartma tozu
2 yemek kas. kakao


Arasina: 1 paket ahududulu meyve sosu. Ben Dr. Oetker'inkini kullandim.




 Uzerine: 1 paket toz krem santi.


Yapilisi: Yumurta ve sekeri mikserinizle 3-4 dk kadar cirpin. Sut ve siviyagini ekleyin tekrar mikserle cirpin. Unu eleyerek ekleyin. Hemen ardindan kakao ve kabartma tozunu da kek kariminiza koyarak kekinizi mikserle bir kac dk. daha cirpin. Onceden yaglanmis yuvarlak kucuk boy firin tepsinize kekinizi dokun. Onceden isittiginiz 375F/175C derece firininiza kekinizi koyun ve guzelce pisirin.
Kekiniz iliyinca ortadan ikiye kesin ve arasina oncede hazirlamis oldugunuz Ahududulu meyve sosunuzun 2/3unu surun. Kekinizi kapadiktan sonra onceden 1 bardak soguk sutle cirptiginiz krem santinizi kekinizin uzerine guzelce yayin. Ayirdiginiz ahududu sosunuzu istediginiz sekilde kullanarak kekinizi dekore edin. Sevdiklerinize bu sicak gunlerde serince ikram edin:)
Afiyet olsun...