Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Haziran 2012 Perşembe

Amigurumi ögreniyorum...




Blogumdan hic bu kadar uzun sure ayri kalmamistim:( Bunun bir nedeni kisa sureli bir seyahate cikmamiz, dostlarimizi ziyaret etmemiz; ikincisi de yeni bir projeye baslamis olmamdi. Yeni projemin adi Amigurumi. Amigurumi Japonlara ait olup tig veya sisle oyuncak orme sanati demek. Ben de bu sanatla internette kendime keceden ornek bulmaya calisirken karsilastim ve hayran kaldim. Ilk basta zor olur dusuncesiyle geri adim attiysam da vaktimin bollugu beni ayri bir cesaretlendirdi:) Yukaridakiler de kosarak kutuphaneye gidip daha fazla bilgi almak icin odunc aldigim kitaplarim. Benim cok isime yaradilar o yuzden sizlerle de paylasmak istedim:) Yeni postlarimda yaptigim oyuncaklari paylasmak uzere... Hepinize iyi gunler:)