Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Haziran 2012 Perşembe

Cilek Zamanı:)



Bu hafta sonu guzel bir sey yaptik ve cilek toplamaya gittik:) Cilek benim enn sevdigim meyvelerden biri oldugu icin, bu senede bir yaptigimiz bir rituel haline geldi. Her sene bu zamanlarda Butler's Orchard'in yolunu tutuyor, cilek tarlalarina giriyor, kendi cileklerimizi ozenle toplarken agizlarimizi enfes tattaki bu cileklerle tatlandirmayi da ihmal etmiyoruz.


Cilek benim gozume de ziyadesiyle guzel gelen bir meyve oldugu icin cileklerimizi toplarken sukretmeyi de ihmal etmiyoruz.


Sunlarin guzelliklerine de bir bakin. Cileklerimi toplarken her defasinda bu son:) diyerek sepetimi doldurdukca dolduruyorum. En sonunda esimin gozlerini uzerimde hissedince:) bu kadar yeter diyip huzunle ayriliyorum bu guzel bahceden:(



Eee bu kadar cilek toplaninca bunlarla ne yapmak gerek kaygisi sariyor tabi eve gelince. Sonunda ismini son zamanlarda cokca duydugum bir tatli yapmaya karar veriyorum. "Strawberry Shortcake". Tarifini ve resimleri ins en kisa zamanda sizlerle paylasmak uzere. Sevgiyle kalin...